مرکز فروش درب upvc چوبی


درب upvc نوع جدیدی از درب ها می‌باشند که انقلابی در صنعت درب و پنجره ایجاد کرده‌اند. این درب های چوبی دارای ویژگی های فراوانی می باشند که اصلی ترین نوع آن ها ضد آب بودنشان می باشد. امروزه این درب ها بسیار پر استفاده می باشند و از آن ها در محیط های مختلف استفاده می شود. مرکز فروش درب upvc چوبی را می توان کارخانه های تولیدی دانست که پس از تولید محصولات خود اقدام به فروش این محصولات می کنند.

مرکز فروش درب upvc چوبی

تفاوت درب UPVC چوبی با درب فلزی

تفاوت درب UPVC چوبی با درب فلزی در گذشته تنها از درب های فلزی استفاده می‌شد. این درب ها دارای عمر زیادی هستند و در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه استفاده از انواع درب های یو پی وی سی در محیط های مختلف را به خوبی می توان مشاهده کرد. این نوع درب ها دارای تفاوت‌های بسیاری می باشند. درب های فلزی دچار زنگ زدگی و پوسیدگی می‌شوند و به مرور زمان طول عمر آن ها از بین می‌رود و جوابگوی مدت زمان زیادی نیستند.

همچنین در برابر رطوبت نیز مقاوم نبوده و عایق سرما و صدا نمی باشند. اما امروزه انواع درب های یو پی وی سی در ساختمان ها و بخصوص مراکز شهری استفاده های بسیاری دارند. این درب ها در برابر رطوبت بسیار مقاوم بوده و همچنین در برابر سرما و سر و صدا مانند عایق عمل می کنند. این درب ها از مقاومت بالایی برخوردار می باشند و طرح رویه آن ها مطابق با طرح چوب می‌باشد و از انواع مختلف این چوب ها استفاده می کنند. درب چوبی برای مکان های زیادی استفاده دارد و حتی از آن به عنوان درب اتاق نیز استفاده می کنند و فضای اتاق را از پذیرایی جدا می کند.

انواع درب دو جداره چوبی لوکس مخصوص ویلا

انواع درب دو جداره چوبی لوکس مخصوص ویلا انواع مختلف درب های دوجداره چوبی و لوکس تولید می شوند. رنگ بندی این درب ها کامل می باشد و بر اساس رنگ تخته و الوار ها ست می شود. این چوب ها دارای مقاومت زیادی هستند و بسیار مستحکم می باشند. برای ویلا ها و خانه های بزرگ از این درب های ورودی استفاده می‌کنند که دارای قفل های بزرگ بسیار زیادی هستند. همچنین درب ها در نوع ضد حریق نیز تولید می‌شوند و بسیار پرفروش هستند.

استحکام این درب ها بسیار بالا می باشد و به راحتی باز نمی گردند. این درب ها دارای چهارچوب های مخصوص به خود هستند که در چهار طرف خود دارای کلید هایی می باشد که با چرخاندن کلید درب ها کاملا محکم شده و در تمام جهات قفل می شود. درب دو جداره لوکس را برای ورودی آپارتمان ها نیز استفاده می‌کنند. این درب ها در اندازه های بزرگ طراحی و تولید می‌شوند که طول عمر بسیار بالایی دارد و سطح بالایی از امنیت را نیز ایجاد می‌کنند.

مرجع پخش درب upvc چوبی

مرجع پخش درب upvc چوبی مرجع پخش درب، کارخانه های تولیدی هستند. این کارخانه ها انواع و اقسام درب ها را از طریق سایت های اینترنتی معرفی می‌کنند و به شرح انواع ویژگی‌های آن ها می پردازند. امکان خرید اینترنتی را برای مصرف کننده ها از طریق این سایت ها فراهم می کنند.‌ همچنین نمایندگی‌های این شرکت ها در سطح شهر اقدام به توزیع انواع مختلف درب ها می کنند. در خرید اینترنتی این محصولات به قیمت بسیار ناچیزی در اختیار مشتری ها قرار می‌گیرد و مصرف‌کننده برای خرید خود بهای بسیار کمی را پرداخت می‌کند و نیازی به حضور در محل خرید نمی باشد.

خرید عمده این محصولات از درب کارخانه ها نیز انجام می‌شود و صاحبان فروشگاه های درب فروشی نیز اقدام به خرید عمده از طریق سایت ها می کنند. سپس آن را با قیمت بیشتری در اختیار مشتری ها قرار می دهند. مشتریان در خرید حضوری درب ها را در اندازه ها و سایزهای گوناگون خریداری می‌کنند و باید سود بیشتری به فروشنده ها عطا می کنند. این خرید با واسطه اصلاً مقرون به صرفه نمی باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *