فروش درب upvc هافمن


درب upvc هافمن از بهترین و با کیفیت ترین انواع درب دوجداره میباشد که می توانیم با قیمت بسیار پایین و عالی از انواع و اقسام این مدت از درب خریداری کرده و باید بگویم که درب هافمن بی‌نظیرترین نوعی از درب است که به صورت بین المللی در جهان فروش داشته و همین عامل موجب پرفروشی و قیمت‌گذاری بسیار مناسب آن می شود.

فروش درب upvc هافمن

کاربرد درب دوجداره هافمن

کاربرد درب دوجداره هافمن با استفاده از ترکیبی از شیشه های منحصر به فرد از نفوذ صدای ناخواسته جلوگیری می شود. این به کاهش تخلف تا حد بیشتری کمک می کند. درها و پنجره های دو جداره عملا هواگیر هستند و به جلوگیری از گرد و غبار کمک می کنند.

مقدار کمتری انرژی در فرایند گرمایش و سرمایش خانه مورد نیاز است. دمای تولید شده در داخل هرگز به بیرون فرار نمی کند ، و فضای داخلی را آرامش بخش و آرامش بخش می کند.

ایمنی و امنیت محدوده مطلوب گزینه های ایمن و ایمن را می توان در رابطه با درب های دوجداره و پنجره ها بدست آورد. این دستگاه ها با سخت افزار قفل چند نقطه ای در دسترس هستند.

بنابراین ، نفوذ از پنجره یا در قفل شده برای سارقین بسیار دشوار خواهد بود. پروفیلها در برابر احتراق تسلیم نمی شوند. این یکی از بهترین ابزارها برای محافظت از خانه ها در برابر سارقان است. احتمال سرقت یا سرقت را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. درها و پنجره های دوجداره تخصصی نیز با بیشتر پیچ و مهره های محافظ موجود در بازار مجهز شده است.

صرفه جویی در مصرف انرژی درها و پنجره های دوجداره درها و پنجره های دو جداره به مدیریت قبوض برق کمک می کند. هزینه های کم برای گرم شدن بیش از حد و خنک کننده محل امکان پذیر است. هنگام استفاده از بخاری یا کولر در شرایط آب و هوایی شدید ، استفاده از این دستگاه ها حتی می تواند ارزش برق را کاهش دهد.

بررسی کیفیت درب دوجداره هافمن

بررسی کیفیت درب دوجداره هافمن فنی منابع ویژگی ها و مزایا برای نصب در فضای باز ، استفاده از کاپوت بارانی ARF و پوشش 100٪ رنگ پلی استر توصیه می شود بدنه: تا شده و درز جوش داده شده است.

چهار سوراخ با قطر 8.5 میلی متر برای نصب دیوار ، در فرورفتگی قطر 20.4 میلی متر × 2 میلی متر فشار داده می شود تا گردش هوا در قسمت عقب محفظه امکان پذیر باشد.

درب: سطح نصب شده با دهانه 130 درجه ؛ لولا های قابل جابجایی مخفی با پین اسیر درب: میخ های جوش داده شده داخلی M6 برای نصب پروفیل درب MMDP درب: دو پروفیل نصب قابل جابجایی در درب دست راست و دو عدد در درب چپ درب: آب بندی توسط واشر پلی اورتان یک تکه تزریق شده تضمین می شود

قفل: قفل سفارشی با دو بیت برای باز کردن آسان درب صفحه غده ای: در قسمت انتهایی محفظه قرار گرفته است تا کابل کشی بر روی صفحه نصب آسانتر شود صفحه نصب: صفحه نصب به صورت عمودی در فواصل 10 میلی متری علامت گذاری شده است ، تا موقعیت افقی تجهیزات آسان شود

صفحه نصب: در بالا و پایین سوراخ هایی برای تسهیل اتصال کابل وجود دارد صفحه نصب: همه طرفها ، از 800 میلی متر به بالا ، با لبه های تا شده تقویت می شوند تحویل: محفظه با درها ، صفحه نصب ، دو پروفیل نصب درب در سمت راست ، صفحه (های) غده با واشر (ها) ، کلید فلزی دو بیتی 3 میلی متری و لوازم جانبی نصب استانداردهای

شرکت تولید درب upvc هافمن

شرکت تولید درب upvc هافمن تولید درب upvc باکیفیت توسط شرکت تولیدکننده این مورد از درب ها با بهترین متریال و عالی ترین نوع از یراق آلات انجام می‌شود تا برای مشتریان و خریداران این مدل از در ماندگاری و همچنین طول عمر بسیار فراوانی داشته باشد و به علاوه بتوانند کارایی بسیار عالی برای کاربردی که خریدار به منظور آن به تهیه این نوع از در پرداخت داشته باشد.

شرکت تولید این محصول باید بتواند از انواع و اقسام درهای دوجداره تولید می‌کند و در سایزهای متنوع به تولید این مدل از در ها اقدام بکند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *