صادرکننده درب پارکینگ upvc


درب نقش بسیار مهمی در دوام و استحکام ساختمان و همچنین زیبایی ظاهری آن ایفا می کند و می تواند بر ارزش نهایی بنا نیز تاثیر بسیار زیادی داشته باشد؛ به همین سبب است که برای هر سازنده و معماری تهیه درب مرغوب و با کیفیت اهمیت فراوانی دارد؛ ما در این سایت اینترنتی به عنوان صادر کننده درب پارکینگ upvc ایرانی به فعالیت مشغول بوده و بهترین نوع آن را برای مشتریان خویش فراهم آورده ایم.

صادرکننده درب پارکینگ upvc

انواع درب پارکینگ upvc

انواع درب پارکینگ upvc درب پارکینگ upvc دارای انواع گوناگون و مختلف تک جداره و دو جداره است. مشخصات انواع upvc از درب به شرح ذیل می باشد: برخوردار بودن از سطح کیفی بالا، از جمله مشخصات منحصر به فردی می باشد که می توان برای این محصول متذکر شد. دارای قابلیت آبکاری و جوش پذیری بسیار بالا می باشد. دارا بودن مشخصات منحصر به فرد نظیر قابلیت های متفاوت، سبب عرضه بیشتر می شود. از دیگر مشخصه هایی که می توان برای این نوع درب در نظر گرفت، مقاومت در برابر دما و مواد شیمیایی است. دارای قابلیت انعطاف پذیری می باشد. این نوع درب معمولاً در نمای بیرون ساختمان ها، در تهیه انواع پنجره ها، سقف یا تیغه های upvc بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. جنس آنها با یکدیگر متفاوت است.

علاوه بر زیبایی بخشیدن به نمای ساختمان ها و مکان هایی که در آنها مورد استفاده قرار می گیرد، سبب جلوگیری کردن از تابش نور مستقیم خورشید به داخل ساختمان می شود. بکار بردن آنها سبب ایجاد فضا و هوایی مناسب در نمای و محیط داخلی می شود. قبل از استفاده و بکار بردن انواع درب ها اعم از انواع pvc و upvc، باید به طور کامل قسمت زیرین آن بازسازی شود. توجه داشته باشید، انواع پارکینگها دارای کاربردهای متفاوت تری نیز می باشند که از جمله این کاربردها می توان به جلوگیری از آلودگی صوتی اشاره کرد. درب upvc در بهینه سازی کردن انرژی درونی ساختمان ها نیز، نقش پررنگی دارند.

اجزای جک درب پارکینگی

اجزای جک درب پارکینگی این روزها در شهرهای بزرگ، آلودگی هوا و آلودگی صوتی دو عامل مهمی هستند که آرامش و آسایش را در خانه و محیط کار تحت الشعاع قرار می دهند و موجب آزار روح و روان افراد می شوند، اما نصب پنجره های دوجداره تا حدود زیادی می تواند از بروز این مشکل جلوگیری نموده و محیطی امن و آرام و بدون هیچ سر و صدای بیرونی را برای انسان ها به ارمغان آورد.

اما برای اینکه این پنجره ها به بهترین شکل ممکن در قسمت مورد نظر نصب شوند، نیاز به ابزاری به نام درب پارکینگ وجود دارد. و اما در این قسمت به برخی از مهمترین مشخصات انواع درب پارکینگ upvc اشاره می کنیم:

این کالاها با استفاده از مواد اولیه آهن، آلومینیوم و پلاستیک هایی مانند pvc ساخته می شوند، اما نوع آلومینیومی آن به سبب دوام و استقامت بالا و همچنین سبکی فراوانی که دارد، نسبت به سایر نمونه های آن پرفروش تر می باشد. این متریال کاربردی، به صورت تک شناخته ای به فروش می رسد و معمولاً اندازه هر شاخه آن حدود ۶ متر است. ضخامت این درب به طور معمول ۲ یا ۲٫۵ میلیمتر می باشد.

توزیع مستقیم درب پارکینگ upvc

توزیع مستقیم درب پارکینگ upvc کشورمان ایران دارای کارخانه های معتبری می باشد که سالهای بسیار زیادی است با استفاده از بهترین مواد اولیه، اقدام به تولید انواع درب پارکینگ جک دار در ابعاد و اندازه های مختلف نموده اند و نه تنها آن را در بازار داخلی کشورمان ارائه نموده اند، بلکه مدت هاست شاهد فروش انواع درب صادراتی به سایر کشورهای جهان نیز می باشیم.

قیمت توزیع درب پارکینگ صادراتی که به صورت upvc تولید شده و مخصوص پارکینگ های ساختمان می باشد، به متریالی که در آن به کار رفته بستگی فراوانی دارد. به عنوان مثال هزینه درب هایی که از جنس غیر فلز ساخته شده اند، بسیار ارزانتر و مناسب از نوع فلزی آن می باشند؛ همچنین قیمت تمام شده درب هایی که با استفاده از جنس آلومینیوم ساخته می شوند، ارزان تر از نوع آهنی آن می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *