تولیدی درب upvc چوبی


درب upvc چوبی یکی از انواع درب های پرفروش و همچنین رایج در کشور ایران می باشد که به دلیل داشتن ظاهری بسیار زیبا و ویژگی های منحصر به فرد مورد استقبال بیشتر افراد قرار گرفته است. یکی از فعالیت های این مجموعه تولید درب یو پی وی سی چوبی می باشد که با استفاده از بهترین متریال های روز دنیا انواع درب های چوبی با بهترین جنس را تولید کرده و در طرح ها و مدل های مختلف با رنگ بندی های متنوع در اختیار مصرف کنند و خریدار قرار می دهد.

تولیدی درب upvc چوبی

انواع درب upvc چوبی سرویس بهداشتی

انواع درب upvc چوبی سرویس بهداشتی همانطور که می دانید یکی از مهمترین نیازهای هر ساختمان و منزل مسکونی انواع درد می باشد درب ها در انواع و اقسام مختلف تهیه و تولید شده است که هر کدام دارای جنس متفاوت و کیفیت متنوع می باشد یکی از انواع درب هایی که امروزه مورد توجه بیشتر افراد قرار گرفته است و جزء محصولات پرفروش در سراسر جهان شناخته شده است درب چوبی یو پی وی سی می باشد.

انواع دربهای یو پی وی سی چوبی سرویس بهداشتی کدامند؟ همانطور که اشاره شد درب ها در ابعاد و اندازه های مختلف و طرح های متفاوت و قرار دارد بنابراین در سرویس بهداشتی از نظر تر و همچنین از نظر رنگ بندی و جنس با یکدیگر متفاوت می باشد. امروزه تولید کنندگان ایرانی این محصولات را در اندازه های متفاوت و ابعاد استاندارد تهیه و تولید می نمایند.

درب های بهداشتی upvc ضد آب بوده و در برابر رطوبت و آب استحکام و دوام بالایی دارد بنابراین بهترین گزینه برای سرویس بهداشتی می باشد.

مزیت‌های درب upvc چوبی به دیگر رقیبانش

مزیت‌های درب upvc  چوبی به دیگر رقیبانش درب پی وی سی جزء درب های داخلی محسوب می شوند و به دلیل داشتن مزیت ها و ویژگی های فراوان و همچنین ظاهر شیک برای تمامی ساختمان ها ایده آل و مناسب می باشد. این درب ها در مقایسه با انواع دردهای دیگر مزیت های بیشماری دارد که در این بخش می خواهیم به بررسی آن بپردازیم یکی از بهترین و اصلی ترین مزیت های این محصولات مقاومت و دوام بالای آن در برابر هرگونه شرایط مختلف می باشد.

درب یو پی وی سی از جنس چوب مرغوب و درجه یک ساخته شده است که با روکش پی وی سی خاصیت ضد آب داشته و در برابر آب و رطوبت کاملاً با دوام می باشد این درها مقاومت و استحکام زیادی در مقایسه با دربهای دیگر داشته و بهترین گزینه برای دربهای ورودی محسوب می شود. از دیگر مزیت‌های این نادر به قیمت مناسب آن می باشد این محصولات با طراحی های فوق العاده زیبا و منحصر به فرد از قیمت مناسب و ایده آلی بهره مند می شود.

توجه داشته باشید که درب پی وی سی نباید در برابر نور مستقیم خورشید قرار گیرد زیرا چسب به کار رفته در آن می تواند باعث باز شدن و ذوب شدن روکش پی وی سی آن شود.

صادرات درب upvc چوبی

صادرات درب upvc چوبی امروزه صادرات درب چوبی یو پی وی سی توسط کشور ایران صورت می‌گیرد و هر ساله این محصولات به بازارهای خارجی صادر می شود. استقبال بی نظیر مردم و از انواع دربهای یو پی وی سی چوبی باعث شده است که این محصولات مورد توجه بازارهای خارجی هم قرار گرفته و جزء نیازهای بازارهای خارجی هم محسوب شود بنابراین کشور ایران هم به نیاز بازار های داخلی پاسخ می دهد و هم پاسخگوی نیاز بازارهای خارجی به این محصول می باشد.

اگر خواهان خرید درب کشویی و درب چوبی هستید و تمایل دارید که این محصولات را از یک برند معتبر و آشنا خریداری کنید بهتر است به این مجموعه مراجعه کرده و پس از بررسی تمامی مشخصات و طرح های مختلف این محصولات اقدام به خرید بهترین نوع درب مطابق با نیاز خود نمایید. کارشناسان ما در بخش فروش تمامی سوالات شما عزیزان را در خصوص این محصولات پاسخ می دهند تا بتوانید یک خرید رضایتبخش و مطمئن داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *