خرید درب upvc درجه یک با پایین ترین قیمت


درب upvc درواقع نوعی درب دوجداره است. اگر پنجره های دوجداره برای ساختمان خود استفاده کنید، لازم است که از این نوع درب نیز استفاده نمایید. سایز این درب همانند درب های دیگر است. مقاومت و استحکام بسیار بالاتری نسبت به سایر درب ها دارد. این درب ها عایق های حرارتی بسیار خوبی هستند. قیمت درب upvc بستگی به نوع و مدلی که مدنظرتان هست، تعیین می شود. برخی طرح کلاسیک و برخی نمای مدرن دارند. برخی ساده و برخی دیگر دارای شیشه و طرح و نقش هستند.

خرید درب upvc درجه یک با پایین ترین قیمت

راهنمای خرید انواع درب upvc

راهنمای خرید انواع درب upvc هنگام خرید درب های upvc لازم است که به نکاتی توجه نمایید. در درجه اول باید با انواع درب دوجداره و یا چند جداره آشنا باشید. در سال های اخیر انرژی به شدت در خانه های ایرانی به هدر می رفت. برای جلوگیری از این موضوع اقدام به تولید درب و پنجره های دو یا چند جداره کردند. به همین جهت در صنعت ساختمان سازی اقدام به تولید درب و پنجره های چند جداره کردند. در میان انواع مواد به کار رفته در این صنعت در یافتیم که ماده upvc بهترین انتخاب برای ما می باشد.

مرحله بعدی انتخاب نوع پروفیل upvc می باشد. نوع آن با توجه به قیمت بازار، انتخاب می شود. یکی از مهم ترین نکات قابل توجه این است که پروفیل ها در بازار تنوع زیادی دارند. زیرا شرکت هایی هستند که فقط یک یا دو نوع پروفیل را تولید می کنند. در این موقع شما دامنه انتخاب محدودی را خواهید داشت. بطور مثال ممکن است شرکتی پروفیل های مخصوص تولید پنجره را داشته باشد ولی پروفیل درب را نداشته باشد.

سومین مرحله انتخاب تولید کننده و برند درب upvc است که استاندارد باشند. در این مرحله دقت نمایید که شرکت تولید کننده استانداردهای لازم را به کار برده است. البته شرکت هایی که پروفیل upvc را تولید می کنند، به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر نمایندگی های خود نظارت می کنند. لذا محصولاتی که تولید می شود دارای کیفیت خوب و مناسب است.

همچنین با برخی از استاندارد ها باید آشنا باشید. البته اگر با دستگاه های مدرن تولید شده باشد تمامی استانداردها رعایت می شود. تقویت پروفیل را نیز باید در نظر گرفته باشید. یعنی این محصول در ضخامت های مختلفی تولید می شود. حداقل ضخامت تولیدی آن باید بالاتر از 1 باشد. موارد دیگر عدم زنگ زدن در آینده، خوردگی نداشته باشد و پیچ ها نشکسته باشد.

مرحله بعدی سفارش و خرید درب های upvc می باشد. انتخاب نوع درب یکی از مهمترین مراحل انتخاب نمای ساختمانتان می باشد. این انتخاب بستگی به نوع استفاده از ساختمان دارد. این که ساختمان مسکونی، تجاری و یا اداری باشد. همچنین درب مورد استفاده شده لولایی یا کشویی باشد.

و مرحله نهایی نحوه نصب، استفاده و نگهداری از این درب ها می باشد. بعد از مشخص شدن مدل و مارک و ضخامت و دو لنگه و تک لنگه بودن آن، به سراغ نصبش می رویم. هنگام نصب، با نوعی فوم بین درب و دیوار ایجاد فاصله استفاده می نماید. این کار برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی انجام می شود. بعد از خشک شدن فوم با چسب روی آن را می پوشانند.

همچنین درب های upvc خاصیت ضد آب دارند. لذا گزینه مناسبی برای سرویس بهداشتی می باشند. عایق بندی کامل و بسیار بالایی به نسبت نفوذ آب و هرگونه رطوبت دارد. این درب ها همچنین مقاومت بالایی در مقابل نور آفتاب از خود نشان می دهد. وزن سبکی دارد و علاوه بر خاصیت بازیافتی، قیمت مناسبی نیز دارد.

معرفی انواع درب upvc موجود در بازار

معرفی انواع درب upvc موجود در بازار انواع درب upvc در طرح ها و رنگ های مختلف اعم از طرح چوب موجود در بازار موجود است. مشتری می تواند آن را باب میل و سلیقه خود انتخاب و سفارش دهد. شما خودتان می توانید رنگ مورد دلخواه خود را در این درب ها انتخاب کنید. همچنین می توانید ظاهر چوبی به پروفیل ها بدهید. درب های upvc را با رنگ های خاصی در بازار موجود هستند. اغلب در کرم، سیاه، خاکستری، بلوطی روشن، قهوه ای، سبز زیتونی و آبی تیره بسیار مورد توجه واقع شده اند.

این درب ها در طرح های مختلفی ساخته می شوند. طرح های فرانسوی دارای دو درب هستند. به صورت ثابت در مقابل هم و درون یک فریم قرار می گیرند. این درب ها بیرون باز شو هستند. هنگام قفل شدن به هم نزدیک می گردند و قفل آن در وسط قرار دارد. این طرح مناسب سلایق کلاسیک پسند می باشد.

درب های تاشو از چندین بخش تشکیل شده است. در امتداد یک ریل حرکت می کنند. هنگام باز شدن به روی هم قرار می گیرند. یک طرف آن به طور کامل باز می شود. این درب از نوع فرانسوی گران تر می باشد. آن ها مناسب پاسیو های طویلی است که عریض نیز هستند.

درب های پاکتی همانند درب های تاشو عمل می کند. تنها تفاوت آن ها در نحوه باز شدنشان است. آن ها هنگامی که باز می شوند وارد حفره ای در داخل دیوار می شوند. بعد از باز شدن کاملا در دیوار ناپدید می شوند. این نوع درب از لحاظ ارزش، قیمتی بسیار بالاتر از سایر درب ها دارد.

درب های upvc کشویی داخلی به گونه ای است که تمام شیشه می باشند. روی یک ریل به صورت کشویی حرکت می کنند. آن ها برخلاف درب های کشویی به دو طرف باز می شوند. فقط یک قسمت فریم در این درب ها باز می ماند. این درب ها در فضاهای کوچک بسیار کاربردی است.

صادرات درب upvc از ایران دارای چه شرایطی است

صادرات درب upvc از ایران دارای چه شرایطی است ایران یکی از کشورهایی است که انواع درب upvc را به کشور های دیگر صادر می کند. بسیاری از شرکت ها در این امر بسیار توانمند هستند. از این صادرات سود کلانی را کسب می کند. از این جهت ارزآوری فراوانی را به ایران دارند. این شرکت ها حجم بالایی درب را با استفاده از نیروی کار بسیار کارآمد و فعال، دانش فنی بسیار قوی، تولید و وارد بازار فروش و صادرات می نمایند.

صادرات درب upvc با کیفیت به کشورهای همسایه

صادرات درب upvc با کیفیت به کشورهای همسایه حجم صادرات درب upvc که کیفیت بالایی داشته است به کشورهای همسایه در چندین سال اخیر بسیار بالا بوده است. صادرات این محصول در حال حاضر در کشورهایی اعم از عراق، عربستان، افغانستان و امثال آن ها با حجم بسیار بالایی انجام می شود. لازم به ذکر است که ایران پتانسیل بسیار بالایی در صادرات این محصول به کشورهای اروپایی دارد. لازمه صادرات به کشورهای اروپایی تبلیغات گسترده در این کشورها می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *