طرح تعویض پنجره دوجداره با قیمت مناسب


امروزه یکی از دلایل اصلی که باعث می شود انرژی مصرفی خانه ها افزایش یابد و به گونه آلودگی صوتی و گرد و خاک به منزل و آپارتمان شما راه پیدا کند، وجود پنجره های قدیمی است. پنجره‌هایی که کمترین مقاومتی در مقابل عوامل بیرونی و داخلی ندارند، در این مواقع اکثر افراد طرح تعویض پنجره دوجداره را در پیش می گیرند که در این نوع طرح بدون تخریب ساختمان و بدون اینکه هزینه اضافه خرج کنیم می توانیم خیلی راحت پنجره دوجداره را با قیمتی مناسب و کیفیت عالی جایگزین پنجره های قدیمی نماییم.

طرح تعویض پنجره دوجداره با قیمت مناسب

توضیحاتی درباره خصوصیات پنجره دوجداره درجه یک

توضیحاتی درباره خصوصیات پنجره دوجداره درجه یک یکی از زیبایی‌های هر خانه‌ای نمای پنجره های آن است که در گذشته اکثر این پنجره ها آهنی بودند و با معایبی همراه بودند اما با پیشرفت صنعت پنجره دوجداره ها جایگزین پنجره های قدیمی شدند و خصوصیات این پنجره ها عبارتند از:

  • یکی از خصوصیت اصلی پنجره دوجداره عایق بندی آن است بدین معنی که حرارت رو به بیرون انتقال نمی دهند و این خصوصیتی است که در پنجره فلزی و آلومینیومی وجود ندارد که علت اصلی آن هم این است که پنجره های دوجداره دارای عایق pvc هستند که تنها پنجره های چوبی این ویژگی را در ضریب پایین دارند.
  • دومین خصوصیت پنجره های دوجداره که باعث می شود در شهرهای بزرگ بیشتر کاربرد داشته باشد این است که در مقابل صدا نیز قایق دارند یعنی حدود 80 درصد صدا را کاهش می دهند و مانع ورود صدا به داخل آپارتمان می‌شوند و این به دلیل آن است که اغلب این پنجره ها از شیشه های دوجداره و سه جداره و متریال با کیفیت تولید می شوند.
  • از ویژگی های منحصر به فرد پنجره دوجداره این است که قابلیت رنگ آمیزی دارند و در رنگ ها و طرح‌های مختلفی تولید می شوند و به ساختمان زیبایی خاصی می‌دهند مثلاً این پنجره‌ها را می‌توان به صورت طرح چوب رنگ آمیزی کرد.
  • این پنجره ها به دلیل نوع لاستیک هایی که در درز آنها به کار رفته است مانع ورود آب و گرد و خاک می شوند و در واقع نفوذپذیری بالایی دارند و از لاستیک های آب بندی شده در آن استفاده می‌شود.
  • همچنین این پنجره ها با توجه به نوع باز و بسته شدنشان می توان برای هر فضایی استفاده کرد مثلا نوع لولایی آن مناسب خانه است و نوع کشویی آن برای اداره ها مناسب است.

بررسی مشکلات صادرات پنجره دوجداره در ایران

بررسی مشکلات صادرات پنجره دوجداره در ایران ایران یک کشورهایی است که در صنعت تولید در و پنجره حرف اول را می زند و توانسته است هم نیاز بازارهای داخلی را برطرف کنند و هم نیاز بازارهای خارجی را برطرف کند.

بنابراین هر سال ایران صادرات پنجره به ویژه از نوع دو جداره را به کشورهای دیگر انجام می‌دهد و در این روستا نیز موفق بوده و توانسته است با توجه به این نوع صادرات به مزیت های زیر دست پیدا کند:

  • شغل ایجاد کند.
  • به تولید ملی کمک زیادی کند.
  • اقتصادش پیشرفت کند.

اما مشکلاتی که مانع صادرات عمده پنجره دوجداره می شود عبارت است از:

  • امروز تولید و صادرات هر کالایی در هر کشوری وابسته به تغییرات دلار و ارز است و اگر دلار به صورت ناگهانی افزایش یابد تولیدکنندگان به سختی می‌توانند مواد اولیه محصولات را وارد و صاد کنند و همین باعث می‌شود تولیدات کاهش یابند و فقط نیازهای داخلی را بتوانند برطرف کنند.
  • تولید کنندگان پنجره دوجداره در داخل کشور افزایش یافته است و برخی از آنها پنجره هایی بدون استاندارد و قیمت پایین وارد بازار می کنند و همین باعث شده تولید پنجره دوجداره با کیفیت پایین بیاید و کمتر کشوری حاضر به بستن قرارداد با ایران شود چرا که اغلب کشور ها تنها دلیلی که از ایران کالا وارد می‌کنند کیفیت بالا در مقابل قیمت مناسب پنجره ها است.
  • هزینه های گمرکی امروزه نسبت گذشته تغییر چشم گیری کرده است و تولیدکنندگان پنجره مجبور هستند که تولیدات خود را به قیمت پایین صادر کنند تا وقتی هزینه ی گمرکی به آنها می خورد قیمت پنجره ها بالاتر نرود.

علل تاثیرگذار بر قیمت پنجره دوجداره

علل تاثیرگذار بر قیمت پنجره دوجداره پنجره دوجداره یکی از جدیدترین و باکیفیترین پنجره های تولید شده در جهان است که دارای استانداردهای به روز است و همین عامل باعث استقبال شدید از این پنجره ها شده است.

به طور کلی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت پنجره دوجداره عبارت است از:

  • کیفیت اولین عامل افزایش قیمت یک کالا است و هر چه یک پنجره از کیفیت و مواد اولیه مرغوب تهیه شده باشد قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.
  • نوع شیشه های چرا که اکثر پنجره های دوجداره از دو شیشه ی ضخیم و متصل به هم ساخته می‌شوند که بین آنها نیز از گاز آرگون پر می شود تا عایقی در مقابل مقابل صدا و سرما و گرما باشد و برخی دیگر نیز از شیشه های مشبک مات دوجداره تولید می‌شوند که قیمت آنها نیز بالاتر استت.
  • نصب کردن پنجره دوجداره نیاز به مهارت دارد و برای نصب نیاز به نصاب یا تکنسین دارد که همین امر نیز افزایش قیمت پنجره را به دنبال دارد.
  • هر چه پنجره ها در ابعاد بزرگ تر و سنگین تر تولید شوند قیمت آنها نیز افزایش می یابد و همچنین برخی از پنجره های دوجداره به سلیقه مشتری در طرح خاصی مانند دایره یا… ساخته می شوند که در این مواقع نیز شما باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.
  • جنس و نوع برند تولیدی پنجره ها نیز با هم دیگر فرق می‌کند و برندهای معتبر با کیفیتی بهتر قیمتی بالاتر دارند.
  • و در آخر اینکه اگر یک پنجره دوجداره با امنیت بالا می خواهید حتما از پنجره دوجداره محافظ دار استفاده کنید که این پنجره ها قیمتی بالاتر دارند و نوع حفاظ آنها نیز یا از فرفورژه است و یا آهن و پلاستیک که نمای زیباتری به ساختمان می‌دهند.

خرید اینترنتی پنجره دوجداره با بهترین کیفیت

خرید اینترنتی پنجره دوجداره با بهترین کیفیت پنجره دوجداره را شما می توان به دو روش مستقیم و غیر مستقیم خریداری کنید که در روش مستقیم دلیل بودن واسطه ها قیمت آنها نیز بالاتر است و ممکن است کیفیت بالایی نداشته باشند. اما در روش غیرمستقیم که روشی مرسوم است شما با وارد شدن به سایت های معتبر می توانید به راحتی از انواع پنجره ها دیدن کنید و پنجره مورد نظرتان را راحت تر بخرید. در واقع مجموعه سایت یکی از سایت های فعال و معتبر در خصوص فروش پنجره دو جداره است که شما با وارد شدن در آن و عضویت در آن هم می‌توان قیمت‌ها را مقایسه کنید و هم اینکه در این روش واسطه ای وجود ندارد و می توانید پنجره موردنظرتان با کیفیت بالا و قیمت مناسب بخرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *