خرید اینترنتی پنجره گیوتینی درجه یک با پایین ترین قیمت


خرید اینترنتی پنجره گیوتینی درجه یک با پایین ترین قیمت ها سبب شده که مشتری بتواند محصول را آسانتر بدست آورد چراکه در این روش مشتری می تواند بدون خارج شدن از منزل و در هر زمان و مکانی با چند کلیک خرید خود را انجام دهد. خریدار در این محل انواع و اقسام این محصول و قیمت ها آنها را مشاهده نموده و می تواند متناسب با نیاز و سلیقه خود و با مقایسه قیمت ها بسیار بااطمینان خرید خود را انجام دهد.

خرید اینترنتی پنجره گیوتینی درجه یک با پایین ترین قیمت

4نکته مهم در انتخاب پنجره گیوتینی باکیفیت

4نکته مهم در انتخاب پنجره گیوتینی باکیفیت

  1. سیستم های پنجره برقی گیوتینی از پانل شیشه ای بزرگ ساخته شده اند و هنگامی که شیشه از بالا به پایین باز می شود، پنجره های بالا و میانی در پایین قرار می گیرند و ایمنی بیشتری به عنوان سرپناه ایجاد می کنند و از خطر سقوط جلوگیری می کنند. البته برای مکان هایی که نیاز به رفت و آمد است، پنجره ها به گونه ای طراحی شده اند که شیشه ها در زمین مدفون شوند.
  2. وزن شیشه های متحرک گیوتین بین 30 تا 35 کیلوگرم بر متر مربع در هر فلپ است. ارتفاع پنجره بازشو را می توان به ارتفاع دلخواه تنظیم کرد و در صورت لزوم از آن استفاده کرد. برای ایجاد فضای عایق تر می توان از پنجره های دوجداره و میله های مجهز به عایق مناسب استفاده کرد. برای جلوگیری از خم شدن بیش از حد شیشه از پروفیل های پشتیبانی استفاده می شود. شیشه ها دو یا سه جداره است که معمولاً از نوع سکوریت است که نوع تک جداره ممکن است به دلیل اندازه شیشه و نیروی گرانش به سرعت بشکند. شیشه متحرک این نوع پنجره و سیستم با چسب مخصوص پلی اورتان ترکیب شده است.
  3. پنجره های گیوتینی به دلیل استفاده از زنجیر متحرک نسبت به سایر سیستم های شیشه ای متحرک استحکام و دوام بیشتری دارند. نحوه باز شدن این پنجره ها بسیار منحصر به فرد و جالب است، جا به جایی شیشه به عرض چهار متر به عنوان یک مکانیزم یک اتفاق بزرگ در ساخت در و پنجره است. موتورهای مورد استفاده در توربو گیوتین ها توسط شرکت آلمانی Becker طراحی شده است و این موتورها مجهز به تراشه های الکترونیکی هستند و به اندازه کافی هوشمند هستند که در هر بار باز و بسته شدن درب پنجره گیوتین برقی، صلبیت و هوابندی آن را بررسی کنند. اگر وزن شیشه باعث افتادن لوازم جانبی و قطعات آن شد، با بررسی وزن شیشه نقص ایجاد شده را جبران می کند و سیلندر جدید مناسب را در حافظه آنها به روز می کند.

مشکلات عمده صادرات پنجره از ایران

مشکلات عمده صادرات پنجره از ایران یکی از مشکلات صادرات پنجره از ایران این است که صادرکنندگان ما با بازارهای هدف آشنایی ندارند، از سوی دیگر محصولات بی کیفیت مانع توسعه صادرات می شود. تجار هیچ برنامه ای برای صادرات ندارند و عدم تولید و تامین به موقع کالا باعث شکست آنها در این عرصه می شود و همچنین، صادرکنندگان با ابزارهای بازاریابی، تبلیغات و اعتبارسنجی رسید آشنایی کافی ندارند.

ابزارهای پرداخت جدید یکی از راه هایی است که می توان از آن در تجارت و بازرگانان کشورهای دیگر استفاده کرد، اما متاسفانه ما از این روش ها استفاده نکرده ایم. مشکلات حمل و نقل، تعهدات صادرات ارز و مشکل دریافت وجوه از مشکلات اصلی این بخش است. یکی از دلایل موفقیت صادرکننده چینی، حضور در بسیاری از نمایشگاه های داخلی و خارجی است، در حالی که مشارکت صادرکنندگان ما در این نمایشگاه ها کمتر است.

ما نتوانستیم بازارها و مراکز خرید را در کشورهای هدف صادراتی ایجاد کنیم، در حالی که اربیل بزرگترین مرکز خرید ترکیه است. حتی زمانی که قطر به دلیل تحریم های اعراب نیاز به تامین کالاهای خود داشت، ایران نتوانست نقش خوبی در این بازار ایفا کند و به همین دلیل قطری ها به صادرکنندگان ترکیه ای روی آوردند. البته ترک ها در بازارهای هدف صادراتی خود به طور مداوم بازخورد مشتریان را دریافت می کردند و همین امر باعث حضور مستمر تولیدکنندگان و صادرکنندگان ترکیه در این بازار شد.

هزینه تولید برخی کالاها در ایران نصف چین است. اکنون قیمت تمام شده برخی محصولات در ایران به دلیل گرانی نیروی انسانی و انرژی نصف قیمت چین است و می توان از این فرصت برای صادرات استفاده کرد. بنابراین در محصولاتی که نیاز به نیروی انسانی و انرژی زیادی دارند، می توان صادرات را توسعه داد و با وجود محصولات باکیفیت، کاری در حوزه برندسازی نیز تلاش خودر را انجام نداده ایم و به دلیل افزایش تعرفه گمرکی نیز تولید کنندگان کمتر روی به صادرات می آورند.

کیفیت انواع پنجره موجود در بازار ایران

کیفیت انواع پنجره موجود در بازار ایران

  • گالوانیزه محار یکی از مهمترین عوامل تولید درب و پنجره است که از خم شدن پروفیل های جلوگیری می کند و یراق آلات نصب شده روی پروفیل ها را حفظ می کند.
  • در تولید درب و پنجره از دو نوع لاستیک آب بند استفاده می شود که یکی از آنها روی شاخه های پروفیل بوده و دیگری روی پروفیل بعد از تولید درب و پنجره نصب می شود. تفاوت این دو لاستیک در این است که فریم های EPDM کیفیت و ضخامت بیشتری دارند و در مقابل آفتاب جمع و خشک نمی شوند و در قسمت های جوشی پروفیل فریم های کامل تعبیه شده و آب بندی بسیار بهتری دارند. اما در پروفیل های لاستیکی سرخود، لاستیک در ناحیه جوش زیر دستگاه جوش می سوزد و به هم می چسبد و باعث می شود که لاستیک همان ناحیه در زمانی که درها و پنجره ها در معرض نور خورشید قرار می گیرند در مدت کوتاهی باز شود. این نوع لاستیک ضخیم تر است، ضخامت کمتری دارد و در برابر نور خورشید جمع می شود.
  • کیفیت و برند یراق آلات پنجره دوجداره upvc عامل بسیار مهمی در کیفیت درب و پنجره می باشد.
  • شیشه دو جداره باکیفیت باید کارخانه ای باشد یعنی از شیشه درجه A استفاده شود که موج نداشته باشد و چسب بوتیل به اسپیسر تزریق شود که باعث می شود کل شیشه به اسپیسر بچسبد و کثیفی و بخار باقی نماند.
  • نحوه نصب پنجره دوجداره یکی از عوامل مهم در کیفیت آن است، تجربه و متریال تیم نصب است که نصب درب و پنجره دوجداره را انجام می دهد. اما جزئیات و کیفیت سازماندهی آن می تواند بر عایق بودن و طول عمر درب و پنجره ها تاثیر بگذارد.

پخش بدون واسطه پنجره گیوتینی درجه یک در شهرستان ها

پخش بدون واسطه پنجره گیوتینی درجه یک در شهرستان ها پخش بدون واسطه پنجره گیوتینی درجه یک در شهرستان ها به صورت عمده انجام می شود و این باعث می شود مشتریان در اقصی نقاط کشور دسترسی راحتی به محصول داشته باشند. همچنین به دلیل کیفیت های بالای موجود در این پنجره و زیبایی منحصر به فرد آن بر محبوبیتش افزوده شده و مشتریان زیادی نیز به این سمت سوق پیدا کرده اند. لذا به دلیل تنوع در انواع مدل های پنجره سه پنل و دیگر مدل ها نیاز تمامی مشتریان به بهترین نحو ممکن پوشش داده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *