مرکز فروش انواع شیشه سکوریت


استفاده از انواع متفاوت شیشه سکوریت رنگی و ساده و روکش پی وی سی درب چوبی در محیط های مانند فضاهای تجاری و مسکونی، یکی از راهکارهای مناسب برای ایجاد پارتیشن بندی با قابلیت عبور نور می باشد. مرکز فروش انواع شیشه سکوریت، توزیع گسترده این محصول در سراسر کشور را با ابعاد مورد نیاز استفاده کنندگان و کیفیتی مطابق با استانداردهای جهانی را در دستور کار خود قرار داده است تا بتواند نیاز استفاده کنندگان این نوع شیشه را به بهترین شکل ممکن پوشش دهد.

مرکز فروش انواع شیشه سکوریت

تفاوت شیشه سکوریت با شیشه معمولی چیست؟

تفاوت شیشه سکوریت با شیشه معمولی چیست؟ آشنایی با تفاوت های اساسی شیشه سکوریت  و شیشه پنجره بزرگ با شیشه معمولی، می‌ تواند به استفاده حداکثری و انتخاب مناسب ترین نوع شیشه برای استفاده کنندگان آن کمک شایانی را نماید. از این رو در ادامه با بررسی تفاوت شیشه سکوریت با شیشه معمولی همراه شما هستیم.

  • تفاوت در نوع تولید: شرایط تولید شیشه های سکوریت با سایر مدل های دیگر شیشه، از تفاوت های قابل توجهی برخوردار می باشد. از جمله آنکه شرکت تولیدکننده مقدار دمای به کار رفته برای تولید شیشه سکوریت را در حد بسیار بالاتری قرار می‌ دهد تا بتواند ساختار این محصول را دچار تغییرات قابل توجهی بنماید.
  • مقاومت و دوام: یکی دیگر از ویژگی‌ های اساسی شیشه‌ سکوریت و تفاوت های آن نسبت به شیشه های معمولی، مقدار دوام این محصول و مقاومت آن در مقابل ضربات مختلف می باشد.
    باید توجه کرد که شیشه سکوریت در مقابل بسیاری از ضربه ها مانند ضربه های احتمالی در فضایی کار، از مقدار مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد، به همین واسطه نیز امکان استفاده از این محصول در محیطهای مانند درب و ویترین مغازه ها به راحتی فراهم می باشد.

روش های تشخیص شیشه سکوریت

روش های تشخیص شیشه سکوریت روشهای مختلف وجود دارد که بتوان به واسطه آن شیشه سکوریت را از شیشه ساده تشخیص داد. از جمله آنکه موارد زیر را می توان از جمله اصلی‌ ترین راهکار ها برای شناسایی این محصول به حساب آورد.

  • راهکار های آزمایشگاهی: با توجه به ساختار خواص و ویژگی شیشه سکوریت، این محصول در راه کارهای آزمایشگاهی مانند باز بینی توسط میکروسکوپ، دستگاه های مخصوص تست کننده و موارد دیگری از این دست، اطلاعات قابل تشخیص را در اختیار فرد آزمایش کننده قرار می‌ دهد تا از سکوریت بودن آن اطمینان کافی را حاصل نماید.
  • راهکارهای ساده برای افراد عادی: به غیر از راه های آزمایشگاهی، شیوه های دیگری نیز وجود دارد که بتوان شیشه سکوریت را از انواع متفاوت دیگر شیشه ها شناسایی و تفکیک نمود.
    از جمله اینکه استفاده از شکست نور و بازبینی چشمی این محصولات، می تواند به عنوان یکی از روش های ساده برای شناسایی شش سکوریت نسبت به سایر گونه‌ های دیگر شیشه به حساب بیاید.
  • استفاده از دستگاه همراه: روش دیگری نیز وجود دارد که با استقبال چندانی همراه نشده است. در این روش افراد می توانند با استفاده از یک دستگاه که بر مبنای لیزر طراحی شده است، به راحتی انواع متفاوت شیشه سکوریت را از سایر گونه‌ های دیگر آن شناسایی نمایند. البته همانطور که گفته شد به دلیل هزینه بالای دستگاه و عدم نیاز گسترده به این روش، به موجب آن شده است که استقبال چندانی از از آن در میان استفاده کنندگان انواع شیشه شکل نگیرد.

مرجع پخش شیشه سکوریت

مرجع پخش شیشه سکوریت مرجع پخش شیشه سکوریت، انواع متفاوتی از این محصول مانند شیشه دودی، شیشه رنگی، شیشه ساده و موارد دیگری از این دست را با درجه کیفی بالا در اختیار استفاده کنندگان مختلف این نوع از شیشه قرار می دهد.
به همین واسطه باید گفت: بسیاری از مصرف کنندگان شیشه سکوریت باکیفیت، با سفارش و تهیه این محصول از طریق مرجع پخش شیشه سکوریت، از ویژگی‌ های دیگری مانند قیمت مناسب به این محصول، کیفیت تضمین شده، ابعاد دقیق ارائه شده توسط مرکز پخش کننده و موارد دیگری نظیر آن برخوردار می شوند.
بنابراین شما نیز می توانید برای تهیه مستقیم شیشه‌ سکوریت مورد نیاز خود در مدل های گوناگون با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید و سفارش خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری به ثبت برسانید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *