کارخانه تولید پنجره upvc حفاظ دار


در معرفی یکی از پنجره های نسل جدید که با پیدایش آن تحولی نو در حوزه ساختمان سازی به وجود آمد، می توان پنجره upvc را نام برد که از دو منظر ظاهری و کاربردی دارای اهمیت بوده و علاوه بر تاثیرگذاری در نمای ساختمان و زیباتر جلوه دادن آن، منجر به صرفه جویی در انرژی و جلوگیری از ورود سروصدا به داخل ساختمان خواهد شد. اما یکی از بهترین مدل های این پنجره که کارخانجات بزرگ کشور با برندهای معروفی همچون آکپا آن را تولید نموده اند؛ پنجره upvc حفاظ دار است که انتخابی ایده آل خواهد بود.

کارخانه تولید پنجره upvc حفاظ دار

مشخصات پنجره upvc حفاظ دار

مشخصات پنجره upvc حفاظ دار با گذشت زمان و گستره تکنولوژی، تلاش ها برای تولید محصولات مدرن افزایش یافته و تجهیزات پیشرفته، امکانات بیشتری را در اختیار تولیدکنندگان برای تولید محصولات نوین قرار داده اند که البته در این زمینه، رقابت با رقبای سرسخت خارجی هم بی تاثیر نبوده است.

اما یکی از محصولاتی که در این زمان تولید گشته و همراه با تغییرات شگرفی نسبت به محصولات قدیمی بوده، پنجره upvc می باشد که در مقایسه با پنجره های آلومینیومی قدیمی، هم ظاهر زیباتری داشته و هم مزیت های بیشتری را به همراه دارد، در ادامه می خواهیم تا شما را با مشخصات پنجره حفاظ دار upvc بیشتر آشنا نماییم:

  • این پنجره از پروفیل هایی تشکیل یافته که داخل آنها لایه های عایق جای گرفته اند و با وجود این لایه ها، جلوی اتلاف انرژی، گرفته خواهد شد.
  • دارای استحکام و مقاومت بی نظیری بوده و با توجه به ساختارهای پیچیده ای که دارند؛ سارقین نمی توانند از آنها وارد ساختمان شده و در هر حال راه به جایی نخواهند برد.
  • نسبت به ضربه مقاوم بوده و با وزش باد یا پس لرزه، دچار هیچ تکان و سروصدای اضافی نخواهند شد.
  • دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و با حفاظ های غیر قابل نفوذ خود، امنیت را برای ساکنین ساختمانی به ارمغان خواهند آورد.
  • متشکل از شیشه های ضخیم و قاب های زیبا بوده و جلوه های بصری ساختمان را افزایش می دهند.

قیمت پنجره upvc حفاظ دار

قیمت پنجره upvc حفاظ دار با توجه به اینکه تنوع در پنجره های یو پی وی سی، بسیار بالا می باشد، این مسئله در قیمت پنجره upvc تاثیر نهاده و آن را با درجاتی از تغییر روبرو گردانیده است، اما انواع مدل های این پنجره که حالا با قیمت های مختلف به نمایش درآمده و می توانید پس از استعلام نرخ روز، آنها را سفارش دهید، عبارتند از:

  1. پنجره upvc رنگی: دارای پروفیل های رنگی و فوق العاده چشم نواز
  2. پنجره upvc کشویی: اشغال فضای کم در صورت باز و بسته شدن
  3. مدل سه جداره: مناسب برای بخش های سردسیری و همراه با آلودگی های صوتی زیاد
  4. مدل خم: دارای فرم خم و بسیار خاص و قابل اجرا در ساختمان های لوکس
  5. مدل دو حالته: قابلیت باز و بسته شدن به صورت عمودی و افقی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *