مرجع فروش درب اتوماتیک upvc


مرجع فروش درب اتوماتیک upvc از پرفروش ترین انواع مرجع فروش درب اتوماتیک در تمام جهان می‌باشد چرا که ثابت کرده کیفیت محصولات تولید شده توسط این مرجع فروش به قدری بالا می باشد که افراد می‌توانند، سال های بسیار طولانی از انواع و اقسام این درب ها استفاده بکنند و قیمت گذاشته شده روی این درب ها هم به قدری مناسب میباشد که افراد می‌توانند با پرداخت هزینه بسیار جزئی یک درب بسیار عالی را داشته باشند.

مرجع فروش درب اتوماتیک upvc

انواع درب UPVC با کاربردهای متفاوت

انواع درب  UPVC با کاربردهای متفاوت درب های کشویی و تاشو درهای اسلاید و تاشو uPVC که به عنوان درهای آکاردئونی نیز شناخته می شوند ، انتخابی ایده آل برای فضاهای بزرگ است. این درها مانند یک دیوار مجازی به نظر می رسند و ورود سخاوتمندانه و بدون مانع به تراس های بزرگ ، اتاق های کنفرانس ، اتاق هایی که به سمت حیاط باز می شوند ، و غیره را ارائه می دهند. آنها همچنین می توانند به عنوان تقسیم کننده در هتل ها استفاده شوند.

ویژگی منحصر به فرد این درها این است که می توان آنها را بسیار شبیه آکاردئون تا کرد و به یک طرف هل داد. این امر نه تنها باعث صرفه جویی در فضا می شود ، بلکه نمای بدون مانع و باشکوهی از فضای باز را نیز ارائه می دهد. قاب این درها می تواند ثابت یا متحرک باشد. با توجه به طراحی آنها ، می توانید آنها را به داخل یا خارج باز کنید.

درب فرانسوی درهای فرانسوی uPVC درهای دو لولایی هستند که به داخل یا خارج باز می شوند. علاوه بر حداکثر اندازه برگ ، هنگام باز شدن درها می توانید به آنها دسترسی کامل داشته باشید.

ویژگی های کلیدی امنیت درهای فرانسوی دارای قفل های چند نقطه ای هستند. آنها فقط یک دسته بازکن از داخل دارند. هر دوی این ویژگی ها درهای فرانسوی را به یکی از ایمن ترین انواع درها تبدیل می کند.

طول عمر طولانی درهای فرانسوی uPVC عمر طولانی دارند زیرا کمتر مستعد انقباض یا گسترش هستند و می توانند بهترین عملکرد را به شما ارائه دهند. آنها همچنین ضد گرد و غبار و بسیار بادوام هستند. تعمیر و نگهداری کم

درب اتوماتیک تاشو یا اتوبوسی چیست؟

درب اتوماتیک تاشو یا اتوبوسی چیست؟ درهای اتوماتیک اتوبوسی (تاشو) درهایی هستند که از نظر فضای ترافیکی و ساختار بهترین گزینه هستند ، زیرا هر دو سرسره درب کشویی و همزمان هستند و هر در با یک لولا بسته می شود و لازم به ذکر است که در برخی از موارد ، فقط درب در یک طرف دیوار نصب شده است ، در این حالت در به دو صورت به یکدیگر متصل می شود ، که یکی از آنها به دیوار متصل است. یکی از مزایای این نوع درب اتوماتیک در مقایسه با دربهای لولایی اتوماتیک ، سرعت عمل است.

، مکانیسم رانندگی منحصر به فرد ، نرمی و سکوت ، شعاع حرکت حرکت باز و بسته را کاهش داده است ، که در محیط های اشغال شده در محیط های پر رفت و آمد دارای ویژگی منحصر به فرد و اهمیت بالایی در فضای اشغالی می باشد.

عملکردهای درب اتوماتیک شیشه ای اتوبوس (تاشو) شامل کاملاً باز ، کاملاً بسته (قفل) ، نیمه باز ، اتوماتیک و یک طرفه است. هنگامی که کاملاً باز است ، با تشخیص حرکت ، تمام راه را به داخل یا خارج باز می کنید.

حالت بسته یا قفل شده برای مواردی استفاده می شود که نیازی به عبور از ورودی تا زمان معینی نیست ، در قفل شده و قفل تا تنظیم مجدد باقی می ماند. موقعیت نیمه باز در درب شیشه ای تاشو اتوماتیک موقعیت بسیار مناسبی برای جلوگیری از اتلاف انرژی است.

توزیع کننده درب اتوماتیک upvc

توزیع کننده درب اتوماتیک upvc توزیع کننده درب اتوماتیک یو پی وی سی درب اتوماتیک تاشو برای انواع و اقسام در های منزل و همچنین ساختمان های مختلف به ارائه محصولات متفاوت اقدام کرده است و در این زمینه هیچ کارایی و کاربردی از دربی از این نوع را نادیده نگرفته است و مجموعه تمام این عوامل موجب توزیع بسیار عالی و همچنین یک خرید بسیار مناسب از این مدل درب ها شده است.

کننده با قیمت بسیار مناسب و پایین ارائه محصولات متنوعی از درب اتوماتیک پرداخته تا بتواند با قیمت بسیار عالی و متناسب انواع و اقسام مختلفی از درد اتوماتیک را به مشتریان خود ارائه بدارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *