قیمت باورنکردنی پنجره دوجداره با بهترین کیفیت


برای محاسبه قیمت درب و پنجره دوجداره چندین فاکتور را باید در نظر داشت مثلا پنجره ها با توجه به ابعاد مختلفی که دارند قیمت متفاوتی نیز دارند پس قیمت پنجره دوجداره به عوامل مختلفی بستگی دارد. در این مرکز شما می‌توانید با قیمت باور نکردنی پنجره دوجداره با بهترین کیفیت را خریداری نمایید فقط کافی است به آدرس اینترنتی این مرکز مراجعه کرده و انتخاب خود را از این شرکت معتبر و متخصص انجام دهید.

قیمت باورنکردنی پنجره دوجداره با بهترین کیفیت

فاکتورهای مهم در انتخاب پنجره دوجداره

فاکتورهای مهم در انتخاب پنجره دوجداره آگاهی از فاکتور های مهم قبل از خرید پنجره دوجداره می تواند به شما برای یک انتخاب حرفه ای و دقیق کمک کند؛ درب و پنجره ها امروزه انواع بسیار زیاد و متنوعی دارند که هر شخصی می تواند بر اساس سلیقه و نیازهایش یکی از انواع آن ها را استفاده کند؛ در اینجا قصد داریم نکات مهمی را بررسی کنیم که در انتخاب و خرید پنجره دوجداره مناسب باید به آن ها توجه کنید:

یکی از استانداردهای مهم در انتخاب پروفیل پنجره دوجداره ضخامت دیواره آن است؛ استاندارد بین المللی در این مورد ۳ میلی متر است؛ استاندارد بعدی جنس پروفیل است؛ استفاده از نسل جدید و بهینه پروفیل مانند انواع آلومینیوم ترمال بریک و UPVC از نظر کیفیت و کارایی بهترین انتخاب هستند، بنابراین باید در مرغوبیت و کیفیت پروفیل استفاده شده دقت کرد تا بتوان یک پنجره با کیفیت را خریداری کرد. نوار درزبندی پنجره دوجداره که معمولاً از نوعی لاستیک به نام EPDM ساخته می شود و وظیفه اصلی آن مقاوم بودن در مدت زمانی طولانی در برابر باز و بسته شدن های مکرر پنجره دو جداره است.

درز بندی نامرغوب در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید پوسیده می‌شوند و از بین می‌روند که این مسئله منجر به ایجاد آلودگی صوتی با وزش باد در پنجره دوجداره می‌شود. استفاده از یراق کاری با آبکاری قوی و کیفیت بالا یکی دیگر از نکاتی است که باید قبل از خرید پنجره دوجداره به آن دقت کنید. کاهش مصرف انرژی، ایجاد عایق صوتی، طول عمر بالای پنجره دوجداره، حمایت پنجره دوجداره از محیط زیست و بسیاری عوامل دیگر نکاتی هستند که باید در هنگام خرید پنجره دوجداره به آن ها دقت کنید.

پنجره دوجداره با کیفیت دارای چه خصوصیاتی است

 پنجره دوجداره با کیفیت دارای چه خصوصیاتی است پنجره های دوجداره امروزه یکی از رایج ترین و پر استفاده ترین انواع پنجره هستند که توسط کمپانی های مختلفی ساخته می شوند؛ با زیاد شدن تقاضا و استفاده مردم از این پنجره ها درب و پنجره های بی کیفیت و تقلبی نیز در بازار زیاد شده‌اند که باید ویژگی های یک پنجره دوجداره با کیفیت را بدانیم تا بتوانیم نمونه اصل و با کیفیت آن را با نمونه بی کیفیت و غیر اصل تشخیص دهیم؛ همچنین پنجره های دوجداره از چندین قسمت تشکیل شده اند که هر یک از این قسمت ها باید ویژگی ها و استاندارد های خاص خود را داشته باشد تا بتوان گفت که این پنجره کیفیت مناسبی دارد. به طور کلی پنجره های دوجداره با کیفیت باید شیشه های دو یا چند جداره داشته باشند، در بین دو یا چند شیشه گاز مناسب وجود داشته باشد، پروفیل UPVC از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده باشد.

پنجره دوجداره باید از نظر ظاهری دقیق و مناسب طراحی شده باشد، همچنین درزبندی پنجره به خوبی انجام شود و ضریب هدایتی و حرارتی مناسب داشته باشد؛ یک پنجره های دو جداره مناسب و با کیفیت باید دوام و طول عمر بالایی داشته باشد، از یراق آلات مناسب و با کیفیت برای آن استفاده شده باشد و همچنین از پروفیل گالوانیزه در داخل آن استفاده شده باشد. قسمت بسیار زیادی از یک پنجره را شیشه آن تشکیل می دهد؛ شیشه باید دو جداره، سه جداره و یا چهار جداره باشد که نوع دو جداره آن استفاده و گستردگی بیشتری دارد؛ در ساخت پنجره های دوجداره از دو لایه شیشه استفاده می شود که به طور موازی در کنار یکدیگر قرار می گیرند و فضایی بین آن ها خالی است که به وسیله گاز پر می شود؛ گاز بین شیشه معمولاً از جنس آرگون که گازی بدون رنگ، بدون بو، غیر سمی و رایج‌ترین نوع گاز برای این کار می باشد.

برخی پروفیل های UPVC تولید شده، دارای کجی، انحنا، نا ترازی، تورفتگی و برآمدگی در سطح هستند که این مسئله نشان از کیفیت پایین ساخت پروفیل دارد؛ یک پروفیل مناسب که ساخت پنجره دوجداره با کیفیت به کار برده می شود، باید دارای شکل ظاهری متناسب، یک دست، صاف و بدون کجی و انحنا باشد و همچنین مطابق با ابعاد پنجره طراحی شده باشد. در پنجره های دوجداره از لاستیک های مخصوص برای آب بندی و عایق بندی کامل استفاده می شود و این لاستیک ها باید در برابر سرما و گرما مقاومت داشته باشند و تغییر شکل ندهند؛ همچنین طول عمر بالا داشته باشند و طراحی آن ها دقیق باشد تا درزی باقی نماند.

چگونه در صادرات پنجره دوجداره ممتاز باشیم

چگونه در صادرات پنجره دوجداره ممتاز باشیم ایران یکی از کشورهای پیشرو در صنعت درب و پنجره سازی بوده و دستاوردهای زیادی در این زمینه دارد؛ شرکت های تولید کننده این محصولات به واسطه تجربه بالا و بهره‌مندی از تجهیزات و ماشین آلات کاملاً جدید بسیار پیشرفته در سراسر کشور شناخته شده اند؛ عوامل مختلفی وجود دارند که در کیفیت پنجره دوجداره تاثیر می گذارند و شما باید این عوامل را بشناسید تا درب و پنجره ای که تولید می کنید کیفیت بسیار بالایی داشته باشد و همچنین برای تجارت و صادرات نیز مناسب باشد تا شما به یک صادر کننده ممتاز تبدیل شوید.

در ادامه عوامل موثر بر کیفیت پنجره های دوجداره را بر می شماریم: برند پروفیل پنجره UPVC که انتخاب می شود، نوع گالوانیزه مهار داخل پروفیل پنجره دوجداره، لاستیک آب بندی روی پروفیل، برند یراق آلات پنجره دوجداره، نوع شیشه دوجداره داخل پنجره و عوامل مهم دیگر عواملی هستند که باید در هنگام تولید و ساخت پنجره های دوجداره به آن ها توجه کنید تا محصول تولید شده شما کاملاً با کیفیت و مناسب صادرات باشد و بتواند با محصولات تولید شده دیگر کشورها وارد رقابت شود.

خرید مستقیم پنجره دوجداره از مطمئن ترین مراکز

خرید مستقیم پنجره دوجداره از مطمئن ترین مراکز پنجره های معمولی باعث می شوند سر و صدای بیرون خانه، گرد و خاک سرمای بیرون به داخل خانه منتقل شود اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به این گونه مسائل اهمیت زیادی می دهید می‌توانید با خرید مطمئن پنجره دوجداره دو لنگه و سه لنگه و یا حتی دو حالته صنعتی عایق صدا از مطمئن ترین مرکز به صورت مستقیم و غیر حضوری این مشکلات را برطرف کنید تا بتوانید با آسودگی از آرامش خانه خود لذت ببرید و هیچ سر و صدایی شما را اذیت نکند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *