صفر تا صد صادرات در و پنجره UPVC از ایران


ایران یکی از کشورهای پیشرو در زمینه پنجره‌سازی و پنجره‌سازی و روکش پی وی سی درب چوبی است و دستاوردهای زیادی در این زمینه داشته است. بسیاری از شرکت های ساختمانی در UPVC پنجره و درب با موفقیت ان را به کشورهای همسایه صادر کرده اند و همچنین سود زیادی از صادرات به داخل و خارج از پنجره UPVC کسب کرده اند.


شرکت‌های تولیدکننده این فراورده‌ها در ایران به دلیل تجربه بالای خود و استفاده از تجهیزات و ماشین‌الات جدید و بسیار پیشرفته امروز به خوبی شناخته شده هستند.
این شرکت‌های تولیدی در حال حاضر حجم بالایی از نیاز بازار را به درب‌ها و پنجره‌های UPVC و شیشه پنجره بزرگ عرضه می‌کنند. این شرکت های تولیدی پرسنل بسیار باتجربه، خلاق، و بسیار فنی در زمینه طراحی دارند. به همین دلیل، انها همیشه طراحی و وارد زیباترین و شیک ترین انواع پنجره ها و درب های UPVC.


حجم صادرات این محصولات از ایران به کشورهای همسایه در سال‌های اخیر افزایش یافته است.
صادرات به داخل و خارج از پنجره UPVC در حال حاضر بیشتر به کشورهای همسایه مانند عراق، کویت، قطر، عربستان سعودی، امارات متحده عربی و افغانستان… و همیشه درامد خوب ارز خارجی از صادرات خود به کشورهای مختلف به ایران وارد می شود.
ایران ظرفیت و ظرفیت صادرات UPVC به کشورهای اروپایی را دارد و لازم است عرضه گسترده ای از محصولات تجاری در این زمینه را برای جلب مشتریان اروپایی ضروری دانست.


پنجره UPVC در گمرکات جهانی به نام کد تعرفه (کد HS) شماره ۳۹۲۵۲۰ شناخته می شود.
لازم به ذکر است که همه محصولات را نمی توان به دقت بررسی کرد و با توجه به این، ما یک گروه از کالا را تجزیه و تحلیل می کنیم که مربوط به محصول شما به دنبال شناخت استعدادهای بازار از محصول انتخاب شده در بخش های مختلف جهان است.
همه گزارش های زیر بر اساس انچه که گفته شده و تا پایان سال ۲۰۱۸ در اداره گمرک ثبت شده است تهیه شده است.
این تلاش برای یادگیری فضای کسب و کار از محصول خود را با مطالعه این گزارش ها و با دانش بیشتر ارائه ابزار نتیجه گیری قدرتمند تر برای کسب و کار خود را.

آمار واردات در و پنجره UPVC

هدف این است که رقبا را در بازار جهانی شناسایی کنیم.
کل صادرات: ۳,۷۰۰,۰۶۵,۰۰۰ دلار
نرخ رشد پنج ساله در هر واحد: ۴٪
نرخ رشد سالانه: ۱۹٪
میانگین فاصله از کشور وارد کننده: ۱,۹۶۴ کیلومتر
امار واردات UPVC


هدف، شناسایی پتانسیل و پتانسیل موجود در بازار جهانی است.
کل واردات: $۲,۵۷۹,۸۴۷,۰۰۰
نرخ رشد پنج ساله در هر واحد: ۴٪
نرخ رشد سالانه: ۱۴٪
میانگین فاصله از کشور صادر کننده: ۲,۴۲۹ کیلومتر
چرا فکر می کنید پنجره UPVC و صادرات در سال های اخیر افزایش یافته است؟

نمودار صادرکننده ها

نمودار میله ای زیر نشان دهنده رتبه و حجم صادرات کشورهای جهان است.

نمودار وارد کننده ها و میانگین فاصله از مبدا

هرچه دایره ها بالاتر باشند، فاصله کشور وارد کننده از محل تامین ان بیشتر است، فاصله ای که ما می توانیم در ان عمل کنیم بیشتر است.
اگر خط عمودی این نمودار نشان دهد که زیر ۲-۳ هزار کیلومتر، یعنی حمل و نقل و عرضه کالا بسیار مهم و موثر است، ما نیاز به مطالعه راه حل های حمل و نقل داریم.
عرضه برخی کالاها محدود به کشورهای ویژه می‌شود، بنابراین تولید ان از کشورهای دور انجام می‌شود و به دلیل ارزش زیاد ان، محصول حمل و نقل در نظر گرفته نمی‌شود.
ایران دارای ۴۰۰۰ کیلومتر شعاع پوشش و صادرات در ۴۰-۵۰ کشور است.

نمودار نرخ رشد واردات

نمودار عمودی، نرخ رشد سالانه بازار محصولات انتخابی و نمودار افقی را نشان می دهد که رشد بازار در ۵ سال گذشته را نشان می دهد. هر چه یک نمودار به صفر نزدیک تر باشد، نرخ رشد این محصول کمتر می شود و ظرفیت رشد ان کوچکتر است. اگر پایین‌تر از صفر و منفی باشد، به این معنی است که فرصت‌های کسب و کار این بازار در حال فرسایش است و اینده غیر قابل پیش بینی است، و تمرکز اصلی باید بازار کشورهای برتر نمودار باشد. اندازه و اندازه دایره های موجود در این نمودار نیز نشان می دهد که تجارت در کشورها چقدر انجام می شود.
مزایای درب و پنجره های UPVC را می توان به عنوان:


عایق حرارتی بالا و کاهش هزینه های گرمایش و سرمایش تا ۴۰٪
عایق صدا و کاهش شدت صدا به میزان ۷۰٪ تا ۱۰۰٪
عملیات بسیار ساده و هموار
زیبایی و تنوع در طراحی و مدل برای هر سبک معماری
سهولت شستشو و نگهداری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *