درب یو پی وی سی دست دوم جدید مدرن + قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف


همه نام درب UPVC با طراحی چوب راه اهن را بارها شنیده اند، که یک محصول بسیار مدرن با قیمت دوم و جدید در بازار برای خرید محصولات موجود است. ما اکنون در حال بررسی ویژگی ها، کاربرد و هزینه این محصول با کیفیت هستیم.
این محصول برای اولین بار در سال ۱۹۶۰ در اروپا تولید شد و اکنون جایگزین تمام محصولات مشابه مانند درب الومینیوم و پنجره، چوب و اهن شده است. این به دلیل کیفیت بالا و دوام ان است.

به دلیل استحکام بالا و انعطاف پذیری بالا، درهای UPVC به دلیل ماهیت جنسی خود، در فراتر از درهای الومینیومی و چوبی از بین نمی روند. این محصولات از قرار گرفتن در معرض رطوبت و اب در طول زمان می‌میرند، اما این مشکل را در قیمت UPVC ندارند.
اجزای اصلی این محصول روغن و نمک است، بنابراین هزینه این محصول نه تنها به درب و پنجره بستگی دارد، بلکه در دندان های پزشکی، لوله کشی و دیگر اقلام نیز استفاده می شود. بنابراین، با خرید این محصول به دلیل ویژگی های بسیار ان، متقاضی از ان با یک تصور اسان استفاده می کند.
یکی دیگر از مزیت های این محصولات، درجه بالای ضربه و قدرت این محصول است که وقتی در ساختمان ها نصب می شود، اغلب دیده می شود که اندازه درب و پنجره ساخته شده دقیقا با قاب ساخته شده در ساختمان نیست، و نیاز به نصب این پنجره یا درب با چکش های پلاستیکی یا برش برخی از ان است که این کار می تواند به راحتی بر روی درب و پنجره ها بدون اسیب دیدن یا ظاهر اسیب دیده انجام شود.
تفاوت بین درها و پنجره های UPVC و PVC در ترکیب مواد پایدار کننده به ان است، به این معنی که پلیمر PVC معمولا نسبت به نور و حرارت حساس تر است.
این مدل، انعطاف‌پذیرتر از مدل UPVC است که بطور گسترده در صنعت لوله‌کشی استفاده می‌شود.

خواص درب یو پی وی سی

در فرایند شکل‌گیری و تولید پروفیلرهای درب UPVC با استفاده از دسته لولا، از ترکیب چند ترکیب با خواص پایدار استفاده می‌شود و مواد بازیافتی و خام در ابتدا برای اماده‌سازی این مواد استفاده می‌شوند. پس از ازمایش ها و ازمایش های ثبات این صادر کننده ها انها به بازار عرضه خواهند شد.

مهمترین ویژگی درب ها و پنجره هایی که به شهرت رسیدند, جلوگیری از خرابی صدا و ارائه عایق صدا بود که مانع از ورود صداهای اضافی و مزاحم به داخل خانه می شد.

کاربرد و مصارف درب یو پی وی سی

یکی از مهمترین و مهمترین کاربردهای درهای کشویی UPVC صرفه جویی در انرژی و زباله سوخت است، به این معنی که این عایق مانع از از از دست دادن گرما یا سرما در داخل خانه یا محیط کار می شود، که باعث می شود سیستم های گرمایش یا خنک کننده کمتر کار کنند.


درهای UPVC به طور کلی در ساختمان های مسکونی و تجاری و به ویژه در ازمایشگاه ها و مکان های حساس استفاده می شود که الودگی و خاک در این مکان ها بسیار خطرناک است و باعث مشکلات بسیاری به دلیل ایمنی بالا و عایق کاری سخت می شود.

درب یو پی وی سی دست دوم

افرادی که می‌خواهند پنجره‌ها یا درب‌های UPVC را با قفل‌های مخفی خود جایگزین کرده یا به‌روزرسانی کنند، این محصولات را می‌فروشند. از طرف دیگر، مردم برای صرفه‌جویی در پولشان به درب‌های دست دوم و پنجره‌های دست دوم نیاز دارند.
اما شایان ذکر است که با توجه به اختلاف اندازه و قاب های موجود در پنجره ها این وظیفه کامل نمی شود. این محصولات برای خرید و فروش با انجام برش های ویژه با دستگاه و ایجاد تغییرات در انها اماده هستند.


گاهی اوقات از درب ها و پنجره های دست دوم در این حرفه برای خرید این محصولات با کیفیت کمتر و مصالح استفاده شده استفاده می شود. این به این معنی است که با استفاده از تجهیزات ارزان تر، نمایه و خروجی استفاده می شود و با کیفیت پایین تر فروخته می شود.

درب یو پی وی سی جدید

امروزه با توسعه تکنولوژی، سیستم‌های امنیتی و سیستم‌های ضد سرقت، انواع جدیدی از درها و پنجره‌های UPS و درهای فلزی تولید شده است. با استفاده از سیستم های قفل چند نقطه ای، حتی افزودن شیشه های ضد سرقت و ورقه ورقه های ورقه ای مانع از سرقت و مشکل می شود.

درب یو پی وی سی مدرن

بنابراین می‌توان گفت که امروزه جایگزینی برای این محصولات وجود ندارد و هر روز شاهد محصولات جدید و مدرن UPC و شیشه‌ای با افزایش تنوع جنسیتی و رنگ می‌باشیم. برای مثال، امروزه مدل های دو رنگ یا به اصطلاح لمینیت در بازار وجود دارد که طرف بیرونی رنگ متفاوتی از طرف داخلی دارد.

قیمت خرید درب یو پی وی سی

از انجا که بسیاری از شرکت‌ها و کارخانه‌ها در تولید درب‌های UPVC و پنجره‌های با دستگیره ثابت ایجاد شده‌اند، و این شرکت‌ها در استفاده از تجهیزات و کیفیت پروفیلها متفاوت هستند، بنابراین قیمت این محصولات در هنگام خرید متفاوت است.
برای مثال، شرکت‌های فعال در این زمینه، وینتک، ویستا بست و کنت وین محصولات خود را با قیمت‌های متفاوتی در بازار عرضه می‌کنند. انها همچنین اشکال و طرح های مختلفی دارند، مانند لغزش پنجره، مونولیت، یا حالت دوگانه، و یک یا دو کوک می تواند برای تعیین قیمت محصول استفاده شود.


همانطور که ذکر شد، امکان تولید این محصولات با کیفیت پایین وجود دارد و از انجا که تشخیص این مشکل است، شما مشتریان عزیز می توانید این محصولات را با کیفیت تضمین شده و بهترین قیمت از ما ارائه و ان را در اسرع وقت دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *