تولیدی پنجره upvc ساختمان


اهمیت درب و پنجره ها در فعالیت های ساختمانی بسیار زیاد است و می تواند یکی از عوامل تعیین کننده سود یا زیان این نوع کسب و کارها باشد؛ امروزه پنجره های upvc مورد به واسطه ویژگی ها و برتری های خود جایگزین نمونه های قدیمی شده اند و انواع زیادی نیز از آنها تولید شده است .

برای مثال پنجره upvc ساختمان یکی از آنها است که بی واسطه و توسط خود تولید کنندگان اصلی به خریداران عرضه می گردد تا بدین ترتیب نگرانی های موجود درباره قیمت کالاها کاهش پیدا کند و توان خرید مشتریان نیز بیشتر از قبل شود .

تولیدی پنجره upvc ساختمان

ده طرح برتر پنجره های UPVC در نمای ساختمان

ده طرح برتر پنجره های UPVC در نمای ساختمان مزایای به کار گرفتن پنجره upvc در نمای ساختمان و انواع دیگر این پنجره ها بسیار است و دارای طرح های زیادی می باشد، اما چهار خصوصیت و برتری اصلی آنها به شرح زیر می باشند:

وزن: سبک وزن بودن پروفیل های upvc باعث شده است تا پنجره های تولید شده با آنها نیز بسیار سبک باشند و فشار اضافی رو به دیوار اعمال نکنند، در نتیجه استحکام سازه و ایمنی آن نیز افزایش پیدا می کند.

مقاومت: این محصولات در برابر فشار، ضربه، عوامل آسیب رسان طبیعی مثل نور آفتاب و رنگ زدگی مقاومت بی مانندی دارند و از طول عمر بالایی بهره مند هستند که مانع ایجاد هزینه های اضافی برای مصرف کننده می شود.

قیمت مقرون به صرفه: در میان انبوهی از محصولات موجود در بازار، این پنجره upvc ویستابست است که قیمت مقرون به صرفه تری دارد؛ خرید پنجره upvc ارزان باعث می شود فعالان صنعت ساختمان سازی با هزینه های کمتری نسبت به احداث اماکن اقدام نمایند و سود بیشتری را به دست آورند.

دسترسی انبوه: دانستیم که این پنجره ها در ساخت انواع اماکن مورد استفاده قرار می گیرند، این یعنی نیاز زیادی به آنها وجود دارد و باید مقدار انبوهی از آنها تولید شوند تا بتوانند به تقاضاهای بازار پاسخ دهند؛ مواد اولیه لازم در جهت تولید انبوه پنجره upvc وجود دارد و این کالا بیشترین فراوانی را در بین انواع پنجره ها دارد.

تفاوت پنجره دوجداره upvc و pvc چیست؟

تفاوت پنجره دوجداره upvc و pvc چیست؟ در سالهای اخیر انواع پنجره upvc مورد توجه گسترده قرار گرفته و در حوزه ساختمان سازی رواج یافته اند که با وجود آنها علاوه بر تغییر محسوس و مثبت در نمای ساختمان، تغییراتی در جنبه های دیگر هم رخ داده است؛ یعنی با وجود پنجره های فوق، از ورود و خروج سرما و گرما جلوگیری شده و صرفه جویی چشمگیری در مصرف انرژی به عمل آمده است، ضمنا این پنجره ها نسبت به سرما و گرما مقاوم بوده و دچار انبساط و انقباض هم نخواهند شد؛

اما بپردازیم به انواع پنجره upvc ساختمان که عبارتند از:

پنجره یو پی وی سی تک جداره: این پنجره به صورت ساده باز و بسته شده و قابلیت عایق کاری کمتری را دارا می باشد، اما نیاز مخاطبان را از یک پنجره نرمال به خوبی تامین خواهد کرد.

پنجره دوجداره باکیفیست : به جای یک شیشه، دو شیشه در آن استفاده شده و و فضای بین آنها با گاز آرگون پر شده است؛ به همین جهت پنجره فوق نسبت به حرارت و صدا به عنوان عایق قوی تری عمل خواهد کرد.

پنجره چند جداره: در حال حاضر مراکز معدودی از این پنجره ها استفاده نموده و کاربرد آن چندان مرسوم و متداول نمی باشد.

صادرات پنجره upvc ساختمان

صادرات پنجره upvc ساختمان صادرات پنجره upvc ساختمان بر خلاف تصور عموم امر دشواری نیست و تنها به صرف چند دقیقه زمان نیاز دارد، حتی لازم نیست مشتریان با تکاپو و تقلی به دنبال مراکز عرضه آن باشند و برای کاهش قیمت چانه زنی های طولانی مدت داشته باشند؛ در ابتدای مطلب گفته شد که خرید مستقیم از مراکز تولیدی راهکاری سودآور است که باعث می شود قیمت خرید کالاها کاهش پیدا کند، برای این کار تمهیداتی در نظر گرفته شده اند که مشتری قادر باشد بطور مجازی محصولات را مشاهده کرده و پس از تعیین کالای مورد نیاز سفارشش را تکمیل کند.

با این کار خریدار از درون منزل خود با مراکز تولید کالا در ارتباط است و بدون فعالیت واسطه ها خریدش را انجام می دهد، برای حمل و نقل محصولات نیز دغدغه کمتری دارد، زیرا تمام پنجره ها در ایمنی کامل برای وی ارسال می شوند و هزینه های جابجایی بسیار پایینی را پیش روی فرد قرار می دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *